Захід –
вікторина «Казкова країна»
Класи: 1
Мета: Вчити дітей інсценувати казку.
Правильно в діалозі передавати
мову дійових
осіб, близько до тексту. Закріпити і поглибити знання дітей
про українські
народні казки, які вони знають; навчити за ознаками,
подаваними в
загадках, відгадувати персонажі казок. Розвивати і
збагачувати
словниковий запас, діалогічне мовлення, вміння передавати
емоції, міміку,
жести певного образу. Виховувати
вміння уважно слухати свого
товариша, бажання
брати участь у драматизації та проявляти інтерес й
любов до
українських народних казок, колискових пісень.
Обладнання: ілюстрації до українських народних
казок: “Ріпка”,
“Коза-дереза”,
“Рукавичка”, Котик і півник”, “Солом’яний бичок”; пазли.
Хід
заняття
-Діти, сьогодні
ми з вами потрапимо в чарівний ліс, де
зустрінемось з казкою, Давайте ми разом скажемо ось такі слова:
Ми в чарівний ліс
підем,
Казку в лісі ми
знайдем.
Кругом себе
повернись,
Казко, де ти?
Нам з’явись!
-Ось
ми і в чарівному лісі. Казка приготувала нам цікаві
завдання.
1. Відгадування загадок про казки.
1.Вигнав дід
козу із хати,
Та й пішла вона
блукати.
В зайця хатку
відібрала
Всі козу ту
виганяли.
Рак козуню
ущипнув-
Зайцю хатку
повернув. (Коза-Дереза)
2.Загубив дід
рукавичку,
Рукавичку-невеличку.
Звірі в неї
поховались.
Бо морозу
налякались.
Так вже тісно їм
усім-
Ось-ось-ось
порветься дім. (Рукавичка)
-А хто сховався
в рукавичку? (Відповіді дітей)
3. Я – бичок-третячок,
Смоляний в мене бочок.
Із соломи дід зробив
І смолою засмолив. (Солом`яний бичок)
4.Сидить півник на печі,
Їсть смачненькі калачі.
Тут лисичка прибігає,
Мерщій півника
хапає.
Біжить котик
рятувати,
В лиски півника
забрати. (Кіт та Півень)
2. «Хто швидше
складе казку (пазл)»
- Склади казку з частин.
3.Фузкультхвилинка
Стрілись в лісі всі звірята
І давай все розглядати
Трава
низенька-низенька,
Дерева
високі-високі.
Вітер дерева
колише-гойдає
То вгору, то назад, то вниз нахиляє.
А по доріжці зайчик скакає:
Мабуть, це друзів своїх він шукає.
І тихесенько
сіли. (Діти сідають на
стільці.)
4. «Впізнай героя
за його телеграмою»
- Я запросила до нас багато гостей, але нажаль вони не
змогли приїхати до нас і лише надіслали телеграми. Щоправда, на телеграмах
немає підписів. Я зачитаю вам їх, а ви маєте здогадатися від кого вони.
1. «Дуже засмучена, випадково розбила яєчко, прийти не
зможу.» (Курочка Ряба)
2. «З`їв семеро козенят – болить живіт» (Вовк і семеро козенят)
3. «Моє гусенятко десь забарилось, тому прилетіти не
можу.» (Івасик-Телесик)
4. «Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо.»
(Дід)
5. «Я від діда втік, я від баби втік, а до вас не
прибіг.» (Колобок)
5. «Впізнай з якої
казки»
-Я називаю загублені речі, а відгадуєте, з якої вони
казки.
1. Глечик з вузькою шийкою(Лисичка і Журавель)
2. Борошно (Колобок)
3. Яйце (Курочка Ряба)
4. Солома (Солом`яний бичок)
5. Пір`ячко (Івасик-Телесик)
6. Інсценізація уривку казки «Колобок»
-А зараз
послухайте ще загадку і відгадайте, про кого вона.
Спекла його бабуся
Із борошна й
яєць.
Такий він гарний
вдався-
Ну просто
молодець!
Кругленький, рум’яненький,
Веселий і меткий.
Та тільки втік
із дому,
Попав у ліс
густий.
-А з ким
зустрівся в лісі Колобок? Давайте
ми з вами зараз покажемо, як Колобок зустрівся із зайчиком та вовком.
6. Підсумок
-Ви гарно знаєте українські народні казки.
Я хочу, щоб ніколи не лишав вас світ казковий.
Навіть, коли ви станете дорослими людьми.
Щоб з вами радо зустрічались і завжди щиро усміхались.
Немає коментарів:
Дописати коментар